ONS VERHAAL

passion into progress
Opgericht in 1999 in Alkmaar, nabij Amsterdam, belichaamt de reis van HAIL Europe toewijding. We zijn uitgegroeid tot een dynamische kracht met een sterke staat van dienst op het gebied van betrokkenheid en opmerkelijke groei. Geworteld in Nederlands erfgoed, zijn we een familiebedrijf met een wereldwijde blik. Gedreven door onze visie om de cosmetica- en amenitiessector te transformeren, zijn we uitgegroeid tot leiders in het leveren van kwaliteit en innovatie.
Wij zorgen ervoor dat gasten en klanten merken met al hun zintuigen en in elke betekenis ervaren. Elk hotel, elke luchtvaartmaatschappij en elk lifestylemerk streeft ernaar een unieke service te bieden aan zijn gasten en klanten. Wij zijn toegewijd aan het creëren van amenities die de uniciteit van die diensten vertalen naar ervaringen die blijven hangen.
"Ons doel is om de kleine momenten in het leven te laten voelen als een luxe ontsnapping, met heerlijke verrassingen in elke tube, fles of doos. Of een hotel nu magie wil toevoegen aan het verblijf van hun gasten of een merk een blijvende indruk op de klant wil achterlaten, wij hebben de ervaring om te betoveren."
oprichters
“We zijn trots op ons Nederlandse familiebedrijf met een wereldwijde mindset. De manier waarop we met elkaar omgaan bij HAIL Europe is ook de manier waarop we met onze klanten omgaan. Beleefd, maar nooit afstandelijk en met de grootste aandacht.”
- Annebet Meinen
“HAIL Europe levert gastbenodigdheden voor nationale en internationale hotels, lifestylemerken en luchtvaartmaatschappijen. Het groothandelsbedrijf ontwikkelt nieuwe concepten voor hospitality, verkent nieuwe ideeën voor productontwikkeling en verpakt het in flessen of een kenmerkende geur. HAIL Europe streeft ernaar verwachtingen te overtreffen. Onze exclusieve merken, zoals The Spa Collection, SCAPA Home, Janzen en Le Labo, bieden niet alleen hoogwaardige producten maar ook uitzonderlijke voorzieningen.
- Willemijn Meinen


vader van het gezin
“Ons doel is om uw verwachtingen te overtreffen!”